Job 40 van 286


Report this listing

Solliciteren



Business Support Specialist


Functie

Onze klant is actief als leverancier van granulaten op de Belgische markt.


Jobomschrijving

Unique Antwerpen kijkt uit naar een Inside sales medewerker voor onze klant atief in de handel van bouwgrondstoffen op de Belgische markt en marktleider in diverse segmenten.  Als Business Support Specialist zal instaan voor een breed scala aan verantwoordelijkheden en taken:

  • Uitvoeren van diverse administratieve taken.
  • Verlenen van klantenservice, inclusief klachtenafhandeling en verstrekken van productinformatie en kwaliteitslabels.
  • Opstellen en nauwgezet opvolgen van offertes voor logistieke werken.
  • Onderhouden van contacten met transporteurs, schippers en bevrachtingskantoren.
  • Bieden van operationele ondersteuning aan verschillende afdelingen, zoals Logistiek en Sales.
  • Verzamelen, analyseren en rapporteren van gegevens om trends te identificeren en aanbevelingen te doen ter verbetering van bedrijfsprocessen en duurzaamheid (CO2-footprint, LCA, CSRD,…).
  • Assisteren bij projectcoördinatie door het bijhouden van planningen, coördineren van communicatie tussen teamleden en ondersteunen van managers bij het opstellen van rapporten en presentaties.
  • Bijhouden van data en informatie in het CRM-systeem.
  • Bijdragen aan effectieve communicatie en samenwerking met collega's, managers en externe partijen om te zorgen dat operationele processen soepel verlopen en doelstellingen worden behaald.

Jouw profiel

Spreekt de vacature jou aan & herken je jezelf in onderstaande competenties? Bingo! Dan word jij wellicht de nieuwe collega.
  • Je hebt minimaal een Bachelor diploma op zak.
  • Als administratief talent ben je dol op het oplossen van puzzels en cijfers, en ben je gefocust op "getting things done" en "first time right".
  • Communicatief ben je sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Het identificeren van problemen en het bedenken van oplossingen gaat jou snel en efficiënt af, zowel zelfstandig als in teamverband.
  • Het uitvoeren van meerdere taken tegelijkertijd zonder in te boeten aan nauwkeurigheid en kwaliteit is voor jou geen probleem.
  • Je past je gemakkelijk aan veranderende prioriteiten en taken aan, en gedijt goed in een dynamische werkomgeving.
  • Proactiviteit en een sterk klantgerichte aanpak typeren jouw werkstijl.
  • Meertaligheid (Nederlands/Frans) en vlotte beheersing van Microsoft Office, CRM en ERP (AX Microsoft) zijn voor jou geen uitdaging.
  • Je hebt een sterke interesse in logistiek en supply chain.
Daarnaast ben je gepassioneerd door duurzaamheid en draag je hier graag aan bij.

Aanbod

Ontdek de brede waaier van voordelen die tegenover deze boeiende job staan:
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en relevante ervaring;
  • Groepsverzekering, hospitalisatie verzekering
  • Maaltijdcheques;
  • Uitgewerkt onboarding traject
  • Alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen door middel van coaching, interne en externe opleidingen.
Overtuigd? Stuur ons via het online sollicitatieformulier jouw cv. Een van onze recruiters neemt binnen de twee werkdagen contact op om het vervolg te bespreken.

Vragen? Neem dan zeker contact met ons op via antwerpen@unique.be of 03 212 18 50

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht